FAQ - Gyakran ismételt kérdések és válaszok

FAQ

Hogyan válhatok Bidfood ügyféllé?

A Bidfoodnál többféle módon is regisztrálhat. Látogasson el a  bidfood.hu/ugyfel/hogyan-rendelhet oldalra, és válassza ki a számára legmegfelelőbb lehetőséget. Ha vállalkozó (pl. étterem vagy szálloda), örömmel regisztráljuk Önt ügyfelünknek.                 

 

Hogyan rendelhet?

A Bidfoodnál többféle módon is leadhatja megrendelését – értékesítési képviselőjén, ügyfélszolgálati központunkon, webáruházunkban vagy a myBidfood.hu mobilalkalmazáson keresztül. Látogasson el a  bidfood.hu/ugyfel/hogyan-rendelhet  oldalra, és válassza ki a számára legmegfelelőbb módot.

Szükségem van érvényes adószámra a regisztrációhoz?

Igen. Kizárólag üzleti ügyfeleknek, főként vendéglátóipari vállalkozásoknak értékesítünk.
 

Magánszemélyeknek is szállítanak?

Sajnos nem. Csak üzleti ügyfeleknek szállítunk, magánszemélyeknek nem. 

Mely területekre szállítanak?

Jelenleg elsősorban Budapestre és környékére, Győrre és a Balaton régióra koncentrálunk.

Mindenesetre magyarországi tevékenységünk dinamikusan fejlődik. Folyamatosan bővítjük azokat a területeket, ahová árukat szállítunk. A növekvő keresletnek köszönhetően további fejlesztéseket és a disztribúciós hálózat kiterjesztését tervezzük az ország más részeire is.

Hol találom az aktuális ajánlatokat?

Az aktuális vendéglátóipari ajánlatokat webáruházunkban találja. Az ajánlatok bejelentkezés után láthatók (csak regisztrált felhasználók számára).

Hogyan leszek Bidfood-beszállító?

Minden információt – beleértve a lépésről lépésre szóló útmutatót – a bidfood.hu/beszallito oldalon talál.

pozadí
pozadí
pozadí
pozadí
Brokolica
pozadí
pozadí
pozadí
pozadí
pozadí
pozadí